Tyvärr, men Madina orkar inte komma på någon rubrik för tillfället.

Idag..eller igår egentligen, har varit en väldigt mentalt krävande dag kan jag känna nu. Jag är liksom utmattad. Fick säga hejdå till massa massa människor i skolan, sen Silav(Me love you! See you soon.), sen klassen..oh..och min gubbe arda:(:( ! Asså vad håller jag på med egentligen? Ofta jag bara ska flytta!? Jag vill ju ha byxor på mig för fan!x) Och min emelie, åh, vad kommer jag ta mig till utan dig? Näej, usch, man ska tänka minst fem goda tankar har jag hört varje dag innan man ska sova. Eller tänka på bra saker i fem minuter..då ska jag göra det nu. Sov gott, god natt <3 Arda sitter och designar min bröllopsklänning x) Arda är en otrolig designare:) love 2 u ma fränd<3 And love 2 you emelie. 6 års vänskap ..de är inte dåligt det. Flera år till väntar<3

Kommentarer
Postat av: emelie

ja fler år blir det för vi ses, för adjö säger man till någon man inte ser igen, så vi ses älskade vän <3

2009-10-10 @ 16:49:23
URL: http://undermyskin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0