Söndag

Hej, idag är jag piggare än vad jag var igår, jag sov bort mer eller mindre halva dagen pga det usla vädret..usch! Sen blev det hemmafest igen..den här gången..mindre lyckat. Varför ska över hälften gå runt och låtsas vara packade? Snälla två öl och en lätt? Hemmafester suger mer eller mindre,men det kan också vara jävligt roligt om gör det till det..men vissa gjorde e exakt tvärtom, kissa på gatorna, hälla ut spriten på mattor och över allt och alla, bli så packad att ögonen rullar och de inte kan stå upprätt...känns såå fjortisfester för 13-15 åringar! Snälla behärska er, ni såg ju själva, ingen hade kul när 5 pers var så fulla att man inte kunde nå den i deras värld, och hälften låtsades att vara unreachable..vissa drack bara för att de var rädda att de skulle ta slut och de inte skulle få nog..nej..ja kände mig som i en svinstuga! Men då vet vi vart vi låter bli att dra nästa gång tjejer!:) Min lisa har varit borta hela helgen, nu saknar ja henne, kanske blir o ..nej juste, idag ska vi ju luncha hemma hos manna:)yey:) En urgullig vaneza som somnade på biologio i fredags hahaha:)

Kommentarer
Postat av: The Hills & The City

Kika in i min blogg pågår en ny tävling och en självklart en massa nytt om the hills & the city

2009-10-05 @ 12:50:10
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0