rastlösa jag

Hejhej. Jag kan inte somna, god knows why..HAHAHAHA på tal om rastlös, idag typ innan dh ville elita att jag skulle följa med henne till tvättstugan för att hon ville kasta in två par jeans..a..då följde ja me,sen blev vi sittandes,sjungandes,dansandes jag vet inte vad där inne..vi pratade om elitas besök hos läkaren idag, när hon skulle undersöka brösten för cancer, tydligen visade det sig att läkaren var en mkt snygg och ung, runt 20 års åldern läkare..ja skulle dött, bokstavligen..och hon berätta om hennes jobb på gengåvan(typ en second hand)...blablabla, jag blev till slut rastlös och fick för mig att gå in i tvättmaskinen.....omg...jag kmr säkert drömma mardrömmar! Det som alltid varit min värsta fear! Men plötsligt fick jag för mig det iaf..så klev jag i och bad elita ta kort...Hahaha oh god.. haha torktummlare kanske det var x) okej..nu tror ja att tröttheten kommer fram här..nightie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0