Lördag!!

God morgon god morgon! Idag måste jag plugga,plugga,dra till stan,pröva de snygga skorna jag tänkte köpa,plugga och..plugga. många i skolan och klassen har frågat varför jag fortfarande pluggar så mycket även om jag ska flytta, och varför jag blir så upprörd när något inte blir bra eller när AKRAM HAR MIN BIOLOGILÄXA PÅ SIG OCH SEDAN INTE KOMMER TILL SKOLAN I HELA TVÅÅ VECKOR!! Svaret är..jag vet faktiskt inte vad svaret är..det beror väl på att allt fortfarande är som vanligt, även om det är annorlunda..då kanske de bara blir så..a jag vet inte. Usch, ni anar inte vilken mardröm jag drömde inatt. Jag var just på väg från pappa till mamma..ja..i min dröm hade mamma en ny man, och allt såg ut som ett amerikanskt villaområde. Hemma hos pappa fick jag reda på att det skulle komma ''dangerous people'' mot mammas..vi hade maffian inblandad och nu var det några kräk som skulle hämnas på pappa och ville komma och ..egentligen ville dom ta något..kommer inte ihåg vad det var, men eftersom vi slogs emot dom så slogs de mot oss, och jag höll i kuri, samtidigt som jag blev nästan knivhuggen flera gånger..och jag vet inte vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0