Jag har den mest underbara klassen EVER

Jag fick nyss reda på att min klass tänker fixa en fest åt mig i helgen för att ja kommer flytta, hur söta?:) Satt här med mitt kaffe och fika samtidigt som jag kollade på oprah, kollade någon? När hon lilla tjejen Cherice sjöng sin egna låt note to god, asså helt plötsligt rann mina tårar..ja satt och rös som jag brukar göra när jag hör någon sjunga fint..men vart kom tårarna ifrån? Gud vad hon var duktig! Mamma är på ärende i göteborg idag, jag vill bara att hon ska komma hem..känner mig väldigt mammig idag.. Jag skar min tumme med osthyvel också..de är vid såna tillfällen jag blir mammig.. Nu kan jag inte sluta..kan väl inte ni heller? Kolla vad prettylicious:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0