Höstdagar

Jag tycker att det är rätt mysigt att hösten är här faktiskt. Alla färgerna, mörkret faller redan vid sju, kylan som gör att man blir röd om näsan och kinderna, man måste gå i gosiga varma kläder, man vill slå sig ner med en kopp te...lite ljus, okej jag ska inte överdriva men jag tycker att det är så mysigt!:) MEN däremot känner jag INTE för snö och slask eller regn. Jag drömde faktiskt om snö inatt, inte trevligt, inte än iallafall.. Nu äter jag satumas här med kuri (som går runt och leker typ ica kassöreska och var femte minut säger han Ne-ej, jag tycker att mamma ska komma hem nu! Mamma till kassan tack, mamma till kassan tack!hahaha) och elisa..är säkert på min 6:e..man blir ju lite smått beroende..och väntar på att svenska hollywood fruar ska beginna.. Så länge tittar jag på simpsons med småsyskonen..kul hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0