grejsimojs

Hej! Har ni hört om 50 åriga läraren som var sambo med en 17 årig tjej? Han som blev avstängd. Asså..jo jag tycker att det är fel att han blev avstängd måste jag säga. Dom kanske hade en policy på skolan..och det känns ju lite perverst och ..äckligt och konstigt. Men fortfarande. Någonstans måste man ju försöka sätta sig i dens situation. Det har jag i vilket fall som helst försökt att göra, hur gick det till liksom? I dont get it!?Hur kan man tända på en gubbjävel? Hur fan funkade deras sexliv? Hade de något ens? Hur ..vem tog första steget?.... Okej,jag ska släppa detnu. Asså fan vad jag kommer sakna min kära galna söta lilla feta klass! Jag blev helt frisk efter en enda skoldag med min klass, skratt kan verkligen göra en friskare..förlänga livet kanske det heter, men det vet jag inte x) Jag och turken Arda skratta från min första lektion tills vår sista. Åt allt och alla, jäveln har varit i turkiet några dagar, han berättade sjuka saker om hur det var, jag ...a..dog såklart. På bilden hade vi lite färg krig, älskar var bildlärare stene, han är så snäll..vi får te,kaffe och fika- go stene!:) Arda kleta på sitt fula A som han härma mig..jag gjorde nämligen ett M..höhö..haha när ja kom hem frågade mamma : Har du varit i slagsmål!?? Hahaha hon såg ut som att hon var på väg att gråta eller något..mamma då x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0