Grattis blogg.se

Sidan har fan krånglat för mig hela dagen. Skitsamm. Imorgon måste jag säga hejdå till min bästa underbara vän silav. Nu dör jag. Nu dör jag. Speciellt med mina konstiga humör svängningar nu när ja har min mens. Nu grinar jag. imorgon kommer det vara fullt upp,lägenheten måste städas och alla väskor inför resan måste packas. På tal om inget köpte jag två pälsjackor idag. Speciellt den ena är ja kär i. Nu ska jag sova. Sov gott. En kreatur av filip,som jag pimpade med den fina pratbubblan och de fina orden igår på matten

Kommentarer
Postat av: Silav

Madina.... jag fatta typ nyss att du verkligen ska flytta.. Jag kan inte sluta gråta... hur ska jag klara mig utan att ha dig omkring mig? Din kompis ide var bra, vi måste fan kidnappa dig <3

2009-10-10 @ 20:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0