Ett hem där det ekar i rummen

Igår runt sex tiden så packade vi flyttbilen med mer eller mindre ALLA våra saker. Som man ser mitt rum på bilden,så tomt är det överallt. Bilen blev verkligen helt full,det skulle inte fått plats med ens en liten stringtrosa kan jag säga,inte att vi packade kläder utan mera möbler, men ändå..så i natt sov jag ganska konstigt eftersom jag inte sov på min gamla sköna sång utan på någon utvikningsbar säng som ca en timme innan jag skulle vakna så kollapsade den! Fatta vad jobbigt! Gissa om jag kunde somna om ordentligt efter det!? MEN vad fan, det här klarar vi, herregud detta är ju en fis i rymden jämfört med allt annat vi gjort, även om detta är ett enormt steg för oss alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0